Friday, January 28, 2011

al-kisah tukul.

pg smlm aku ada kelas wiring, ada plak sorg mamat terengganu ni. dia xbg blk aku pnya tukul, aku sruh dia buka loker & nk tgk toolbox dia. dia kata kt aku " awt!!! mu nk gaduh ko. aku pn sruh la dia lg buka loker, mcm td. dia pn ulang bnda yg sama. lps 2, aku jerkah. dia diam. diam tolak blkng aku. ada plak cik aku gnggu, msa 2 jgk mamat 2 buka loker, lps 2 aku hempak kuat2 pintu loker. cik aku 2 kta "apa ang duk hempak kuat2 pintu loker, kt sini jgn la kurang ajar sgt.". aku plak jawab "cik!! saya tgh marah dgn org yg digelar pencuri tp xnk mengaku, biar la saya tumbuk.". lps 2, cik aku tolak aku ke dinding. aku pn xblh melawan dgn cik aku, mamat bg blk tukul aku. trus dia diam, muka tkut trus sbb dia tgk aku nk tumbuk muka dia dgn cik2 aku skli. mamat ni ckp dia amik dkt budak sekelas dia, aku dh tnya tp xdak pn. Setuju x pendapat aku bahawa mamat td 2 adalah sorg pencuri?

No comments:

Post a Comment