Monday, April 25, 2011

Kerana Lagu Negaraku.

Kejadian ini berlaku pda dewan makan RSK Bedong, pda pkul 12.00 tghhri waktu utk pesakit mental mkn.
aku pn join skli dgn pegawai2 lain utk check pesakit, takut jadi pape la kt depa. ada 1 meja ni, pak hamid duk mkn smbil nyanyi, aku pn hairan la jgk tp biar la, sbelah dia plak uncle wong. aku tgk dia pn duk nyanyi jgk. 
lps ja aku mkn. bunyi bommmm....
aku trkjut, aku nmpk uncle wong dgn pak hamid gaduh, aku p la tgk & aku aku tnya psal apa. time 2 la aku baling pinggan nasi, sisa-sisa nasi kena muka aku. celaka btul tp xpala la. biasa la pesakit mental, aku tnya pak hamid 'psal apa baling pinggan nasi kt aku'. pak hamid jwb 'sy mnta mf cik, sy xnmpk cik ada kt situ.'. yg si uncle wong plak aku tnya 'apa psal ketuk meja?', dia jwb 'aku nyanyi lg sedap dari pak hamid.'. lps 2 pak hamid menyampuk 'aku lg sedap dari ang'. aku pgl pegawai lain mai tngkp depa dua ni bwa msuk blk blik wad, aku p la pgl budak acms p suntik ubat tdur, kt sni ada bdak acms praktikal. untung la ada depa jga pesakit mental. 2 la cerita aku, the end. XD

1 comment: