Sunday, January 16, 2011

Aku ni mmg bodo.

Hari ini aku sgt2 kecewa, sedih, hampa, banggang, benggong, dan segala2 benda buruk bg aku, sbbnya aku mmg xpndai jga hti seorang permpuan. slma ni aku nk bt yg trbaik dlm hidup si Dia tp aku ggal jgk. aku dh kcwakn dia truk2. pada aku, dia lah segala2 dlm hidup aku. aku xtau mcm mn nk ubah diri aku ni, aku benci sgt pada diri aku. 2 sja aku dpt luahkn, mmg ptut aku disakiti. Namun dia akn brtunang dgn plihan ayahnya, aku redha apa segala berlaku pada diriku dan si dia. aku brsyukur krna aku dpt menjaganya dgn elok dan hampir sempurna baginya, aku berdoakn agr dia slmt brtunang dan slmt pengantin baru. Dgn lafas niat aku ini, aku hrap si dia dpt kebahagian yg dia inginkn. Dia lah org pertama dan terakhir aku, aku syg sgt dia dan dia tetap dlm hti aku smpi aku mati. T.T (ayat mcm pelaq tp btul la jgk.)

No comments:

Post a Comment